۲۸ میلیارد تومان، کمک مومنانه البرزی‌ها به یکدیگر

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان موردحمایت و آسیب دیده البرزی ۲۸ میلیارد تومان به‌صورت نقدی کمک‌های موردی بلاعوض پرداخت‌شده است.

فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با تأکید بر این که، این کمک‌ها برای رفع مشکلات ضروری و موردی مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشت، درمان، مسکن، جهیزیه و تکریم سالمند پرداخت می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به آسیب دیدگان و مددجویان تحت حمایت البرز ۲۸ میلیارد تومان کمک‌های موردی بلاعوض پرداخت‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با اشاره به این که این کمک‌ها باهم افزایی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان پرداخت‌شده است افزود: ۷۰ درصد از این کمک‌ها از اعتبارات امدادی و ۳۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد و آسیب دیدگان از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین‌شده است.

قنبری گفت: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷، کد دستوری# ۰۲۶۸۸۷۷ و ثبت درخواست کمک در سامانه ۱۳۷ شهرداری استفاده کنند.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.