معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تربت حیدریه گفت: با هدف تنظیم بازار، روزانه بیش از ۱۵ تن تخم مرغ با قیمت مصوب در تربت حیدریه توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا یوسفی معاون فرماندار تربت حیدریه در جریان بازدید از فرآیند توزیع تخم مرغ با بیان اینکه بازرسی و سرکشی از اصناف و بازار از سوی تیم‌های مشترک بازرسی به صورت مستمر انجام می‌شود گفت: تامین اقلام اساسی مردم و برخورد با محتکران و متخلفان از اولویت‌های ستاد تنظیم بازار است.

او با تاکید بر لزوم برخورد با محتکران مواد غذایی افزود:تعزیرات حکومتی باید با متخلفان و برهم زنندگان امنیت بازار با جدیت برخورد کند.

بیشتر بخوانید


معاون فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی و با عنایت به سرانه مصرف ماهیانه آرد، شهرستان تربت حیدریه در ردیف شهرستان‌های با مصرف مطلوب ارزیابی شده است.

یوسفی بیان کرد: با هدف تعدیل سهمیه‌های شهرستان و بر اساس جمعیت شهرستان و حسب مصوبات کارگروه استان میزان ۵۰تن (۱۲۵۰ کیسه) در بازه سه‌ماهه به سهمیه شهرستان اضافه شده است تا با کارشناسی مجدد، بین واحد‌های نانوایی توزیع و در صورت نیاز به عنوان سهمیه ثابت در نظر گرفته شود.
 


انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار