فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: قطعا با برهم‌زنندگان امینت مردم برخورد قاطع خواهیم داشت.

سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در آستانه ۷ تیر باید از شهید بهشتی یاد کنیم و هفته قوه قضاییه را گرامی بداریم و سربازی امام زمان (عج) را به همه ما توفیق دهد.

او افزود: گناباد از دیرباز مرکز تمدن بوده و تاریخ در آثار به جای مانده از آن مانند قنات قصبه گواه این موضوع و مردم ولایتمدار گناباد با بیش از ۳۲۰ شهید که ۲۰ شهید نیروی انتظامی جزئی از آن است نماد آن است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه نیروی انتظامی در میدان از هیچ موضوعی نمی‌گذرد و مقتدرانه در کف میدان حضور دارد، ادامه داد: قطعا با برهم‌زنندگان امینت مردم برخورد قاطع خواهیم داشت.

تقوی بیان کرد: باید یادی از شهدای گمنامی کنیم که در روشناوند شهید شدند و سال گذشته نیز در راستای قاچاق سوخت شهیدی در نیروی انتظامی گناباد تقدیم کرد.

او تصریح کرد: در سال گذشته در جنگ ترکیبی دشمن بیش از ۱۲۰ روز شبانه‌روزی با همه شرایط موجود مقاومت کردیم و در شرایطی که عملیات روانی سخت‌ترین مبارزه ما بود در آن شرایط باید با معاندین در میدان و هم عملیات روانی را خنثی می‌کردیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبری نیروی انتظامی را ستون استوار امنیت تلقی کردند ما که درگیر بودیم برخی موضوعات را کمتر می‌دیدیم و این بیان تکلیف ما را سنگین‌تر کرد و مقام فرماندهی کل قوا این ماموریت را به ما داد که باید این ماموریت را تا جان در بدن داریم به سرانجام برسانیم.

تقوی اظهار کرد: دشمن باید بداند هیچ حرکت آن‌ها بی‌پاسخ نخواهند ماند و در دایره ماموریت نیروی انتظامی نمی‌توان به تنهایی موفقیت داشت و در حوادث اخیر با پشتوانه مردم و همراهی خانواده شهدا و حمایت برنامه‌های مسئولان باعث خنثی شدن این موضوع شدیم.

او افزود: حمایت شورای تامین و تصمیمات درست باعث شد در کف خیابان پیروز شویم، امروز اگر نیروی انتظامی را در صف اول تهاجم دشمن تلقی کنیم در سبد وظایف ما کمک مسئولان می‌تواند بیشترین مهم در ایجاد امنیت را داشته باشد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: گروهی قرار بود فضای تدین و امنیت این شهر را آلوده کنند و با تدابیر شورای تامین اقدامات مناسب انجام شد و عمل کردند و نتوانستند برنامه خود را عملیاتی کنند.

تقوی بیان کرد:در گناباد به لحاظ یکسری مسائل هوشیاری زیادی باید داشت و رفت آمد برخی افراد از سرویس‌های خارجی نیاز به دقت بیشتری دارد.

او تصریح کرد: گناباد مسیر ورود زائران به استان و از سویی مسیر تردد استان‌های جنوبی است که باید از این شهر عبور کنند لذا باید امنیت افراد در این مسیر تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.