فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:سردار سلیمانی هرگز میدان جهاد را ترک نکرد و ولایت‌مدار محض بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسربا بیان اینکه چرا نتوانستیم در حوزه اقتصادی به دلیل عدم برخورداری از منطق مقاومت و ایستادگی نتوانستیم امنیت را به جامعه بیاوریم، گفت: حل مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم موجب افزایش امید و اعتماد در مردم می‌شود.

او با اینکه سپاه در کنار همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها با وحدت و هم افزایی در جهت ریشه کن شدن ویروس کرونا تلاش می‌کند، گفت: منطق مقاومت امید آفرین و اعتماد آفرین است و نیرو‌های نظامی و انتظامی با این منطق، امنیت را در کشور ایجاد کرده اند.

سردار مسلمی ادامه داد: سپاه و بسیج در همه لحظاتی که دشمن خواب است آمادگی خود را حفظ کرده و همه کسانی که قصد تعرض به انقلاب، آرمان‌ها و اهداف انقلاب دارند را رصد می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بعضی‌ها به دنبال این هستند که با رفتن ترامپ، بایدن را اهل مذاکره معرفی می‌کنند، افزود:: تلقین رفتار دوگانه‌ای که ترامپ را باعث ماندن ما در تحریم می‌داند و با رفتن او این مشکل رفع می‌شود، غلط است و نباید به دشمن تکیه و میل خفیف داشت.

سردار مسلمی گفت: در آستانه انتخابات بزرگی هستیم و سپاه نهادی است با خط اثر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، اما بازیگر سیاسی، جریانی و حزبی نیست، اما اگر در جریانات سیاسی نشانه‌هایی از ورود غربگرایانه ببینیم به طور قطع برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم با دست اندازی در حوزه‌های مختلف دستاورد‌های نظام را از بین ببرند، گفت: سپاه به واسطه پویایی و فعال بودن؛ زنده بودن خود را اعلام می‌کند.

مصطفی بازوند فرمانده سپاه شهرستان بابلسر با بیان اینکه شهرستان توریستی و مهمان پذیر بابلسر همه ساله میزبان تعداد قابل توجهی ازهموطنان است گفت: با امکان سنجی که شده است می‌توان الگوی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و توسعه را درآن اجرا کرد.

در پایان این مراسم بازوند به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر منصوب و از زحمات سرهنگ موسوی نژاد قدردانی و به عنوان مسئول بازرسی سپاه کربلای مازندران منصوب شد.

انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار