سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان گفت: دی ماه امسال ۴۱ مورد حادثه جاده ای، شهری و صنعتی و کارگاهی در این استان ثبت شده که امدادگران هلال احمر برای ۲۶۸ حادثه دیده خدمات امدادی ارائه داده اند.

طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: دی ماه امسال امدادگران هلال احمر هشت مورد امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک، ۲۸ مورد حوادث جاده ای، ۲ مورد سانحه شهری و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و ۲ مورد خدمات حضوری برای شهرواندان این استان ارائه داده اند.

او افزود: افراد متاثر از این حودث ۲۶۸ نفر بودند که ۷۰ تیم  ۱۸۰ نفره برای  آن‌ها خدمات مورد نیاز را ارائه کرده اند.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان بابیان اینکه مصدومان ناشی از این حوادث ۶۹ نفر ثبت شده است، گفت: ۶ مصدوم به همت امدادگران هلال احمر استان زنجان به مراکز درمانی منتقل شده اند و سه نفر از هموطنان نیز در این سوانح جان خود را از دست داده اند.

طاهری ادامه داد: در حوادث ناشی از برف و کولاک دی ماه امسال امدادگران هلال احمر در استان زنجان سه نفر را در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان داده اند.

او افزود: در این عملیات‌ها ۷۰ تیم عملیاتی با ۱۸۰ امدادگر و ۳۹ دستگاه آمبولانس و ۳۰ دستگاه خودروی نجات به این ماموریت‌ها اعزام شده اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تأکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند باذ شماره ۱۱۲ جهت دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز اقدام کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.