با حضور اقتصادی استاندار مرکزی مشکل چند واحد تولیدی در تفرش بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در سفر فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تعدادی از مشکلات اقتصادی شهرستان تفرش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه کارگروه اقتصادی شهرستان تفرش مقرر شد تا آخر بهمن ماه کارخانه بافت آرمیکا که ۲۰ هکتار از ارضی تفرش که اشغال نموده است تعیین تکلیف شود.

در این جلسه همچنین مقررشد مشکلات واحد دامداری روستای خرازان از سوی اداره صمت تفرش و تسهیلات دامداری در روستای نو بهار و بسته بندی گیاهان دارویی از سوی کارگروه اشتغال استان مرکزی پیگیری شود و در زمینه تامین آب واحد‌های دامداری روستای وسمق و کهلو از آب و فاضلاب استان مساعدت شود.

همچنین مقرر شد در راستای حل مشکل تمدید امتیاز استاندارد کارخانه طناب بافی که ۶۰ درصد محصولاتش صادر می‌شود پیگیری موضوع بازرگانی و بازار فروش از سوی مدیر کل صمت انجام شود


فرخی معاون اقتصادی استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی گفت: این واحد‌ها در حال پیشرفت هستند و با این وجود همچنان مشکلات و مسائل خاص خودشان را دارند.

فرخی افزود: در مورد شرکت لوان باف تصمیمات لازم مربوط به صادرات و مسئله تامین مالی این کارخانه پوشاک با توجه به اشتغال خوبی که ایجاد کردند در سطح شهرستان پیگیری خواهد شد.

او اضافه کرد: درمورد واحد تولید دام تعدادی از مشکلاتشان در سطح شهرستان پیگیری می‌شود وبعضی مسائل هم در سطح استان و برخی از مسائل هم ملی است که در سطح کشور باید بررسی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار