مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۱۵۳ فعالیت فرهنگی و هنری در قالب ۴۲ عنوان برنامه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۱۵۳ فعالیت فرهنگی و هنری در قالب ۴۲ عنوان برنامه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: بسیاری از برنامه‌های پیش بینی شده در قالب فضای مجازی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه شرایط برگزاری برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا با تغییراتی همراه شده است افزود: حضور فعال در فضای مجازی و انعکاس به موقع برنامه‌های مناسبتی دهه فجر، مهم‌ترین راهکار برای رفع خلا‌های به وجود آمده در این حوزه است.


بیشتر بخوانید


شریفی، برگزاری نخستین جشنواره «قرآن؛ منشور انقلاب اسلامی» را از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر در استان عنوان و اضافه کرد: این جشنواره فرهنگی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، پوستر، تدبر در قرآن و تولید پادکست برگزار خواهد شد.

او تکریم و تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر و علوم قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن را از دیگر بخش‌های جشنواره «قرآن؛ منشور انقلاب اسلامی» دانست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.