به مناسبت دهه فجر؛

۱۳ طرح ورزشی در بوشهر افتتاح می‌شود

۱۳ طرح ورزشی با اعتبار بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی همواره از اولویت‌های ما در ورزش استان بوده است و ابتدا تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را در دستور کار قرار دادیم و سپس طرح‌های ورزشی مورد نیاز را که حتی برخی از آن‌ها برای اولین بار در استان اجرا می‌شدند، به بهره برداری رساندیم.

احمد بهروزیان فرد افزود: تلاش می‌کنیم طرح‌های ورزشی با کیفیت بالایی اجرا شوند و به همین منظور به طور مستمر بر این طرح‌ها نظارت می‌کنیم.

او همچنین ادامه داد: ۱۳ طرح ورزشی با اعتباری افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان بوشهر افتتاح می‌شود که خوابگاه ورزشکاران خورموج، زمین چمن مصنوعی روستا‌های حاجی آباد، میلک، شول، ایلشهر، دهوک، جبرانی، سالن ورزشی روستای باغان، سالن بانوان دیلم و زمین چمن مصنوعی در شهر‌های بنک، بادوله، ریز و دارایی بوشهر از جمله آن‌ها است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: اکنون سرانه‌ فضای ورزشی استان، یک متر و ۱۴ سانتیمترمربع است که نسبت به زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید بیش از دو برابر شده است.

بهروزیان فرد، با اشاره به تاکید وزارت ورزش وجوانان بر توسعه ورزش در روستا‌ها بیان کرد: همه روستا‌های پرجمعیت استان، زمین چمن مصنوعی دارند. همچنین پیش از این، ۱۲۵ خانه‌ ورزش روستایی به بهره برداری رسیده است و در دهه فجر امسال ۲۲ خانه ورزش روستایی دیگر نیز تکمیل و تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.