مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در هفته آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان، هفت طرح ورزشی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: سه سالن ورزشی، سه زمین چمن و یک سالن زورخانه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: سال‌های گذشته کار‌های خوبی در حوزه ورزش استان صورت گرفته و سرانه ورزشی که تا سال ۹۲ رقمی حدود ۰.۶۴ سانتی متر مربع بوده اکنون به به ۱.۵ متر مربع رسیده است و جزء پانزده استان برتر در این زمینه هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: پارسال، دو میلیارد تومان به هیات‌های ورزشی استان بوشهر کمک کرده ایم و تا جایی که توانسته‌ایم از آن‌ها حمایت کرده‌ایم.

بهروزیان فرد گفت: تا سال ۹۲ نزدیک به ۱۰۰ طرح نیمه تمام در استان داشتیم که اکنون ۸۰ درصد آن‌ها تکمیل شده و تا پایان سال بقیه نیز تکمیل می شود.

او با اشاره به سفر رئیس جمهور در اسفند پارسال به استان بوشهر، بیان کرد: این سفر دستاورد‌های خوبی در حوزه ورزش برای استان داشت و نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان در حوزه ورزش ابلاغ شد که برای طرح‌های عمرانی ورزشی نیمه تمام استان هزینه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ایجاد مرکز ورزشی با ظرفیت سه هزار نفر و افزایش امکانات پیست قایقرانی بوشهر از جمله طرح‌هایی است که با این اعتبار اجرا می‌شوند.

بهروزیان فرد با اشاره به فعالیت ۴۵ هیات ورزشی در استان، عنوان کرد: در شهرستان‌ها نیز ۳۸۰ هیات ورزشی فعالیت می‌کنند. 

او بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه دارد ورزشکاران را به رده‌های قهرمانی برساند و پس از آن وظیفه فدراسیون است که هزینه‌های ورزشکاران را برعهده بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر در چهارده رشته مدال قهرمانی و بین المللی قهرمان دارد و در ۲۸ رشته ورزشی بازیکنان این تیم عضو تیم ملی هستند.

انتهای پیام/ک

۷ طرح ورزشی در استان بوشهر بهره برداری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.