۱۲هزار بیمه شده تامین اجتماعی در بشرویه در انتظار بهبود خدمات این بیمه به سر می برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیمه شدگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بشرویه از دریافت خدمات درمانی رایگان این بیمه محروم اند و بعد از سال‌ها انتظار و بارها وعده هنوز برای رفع این مشکل به نتیجه نرسیدند.

یکی از خواسته‌ها و دغدغه‌های مهم بیمه شدگان در بشرویه استفاده از مزایای درمانی بیمه تامین ‌اجتماعی در این حوزه است که می‌طلبد مسئولان مربوطه به صورت جدی تری به این مشکل ورود پیدا کنند.

یکی از اهالی بشرویه گفت : تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بشرویه هستیم‌ ولی در شهر خودمان خدماتی دریافت نمی کنیم و اگر بخواهیم از خدمات بیمه استفاده کنیم باید به شهرستان فردوس یا طبس سفر کنیم.

شخصی دیگر از نبود بیمارستان تامین اجتماعی و یا مرکز تحت پوشش این سازمان گله مند بود و گفت : انتظار ما ازمتولیان تامین اجتماعی این است که کاری کنند تا ما هم ‌بتوانیم از خدمات بیمه بهره‌مند شویم.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان‌های فردوس طبس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت : در جریان پیگیری این موضوع با وزیر تعاون و رفاه اجتماعی صحبت شد و در این خصوص دستوری به تامین اجتماعی داده شد تا با سرعت با وزارت بهداشت ارتباط بگیرد.

فیروزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت : احداث مرکز تامین اجتماعی در شهرستان بشرویه ، مستلزم مصوب هیئت مدیره سازمان است.

او افزود : مطالبه مردم را طی ده‌ها نامه به سازمان تامین اجتماعی منعکس کردیم و پیگیر هستیم.

فیروزی ادامه داد : اخیرا در برنامه‌ای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد در شهرستان‌های کوچک ‌که تامین اجتماعی ، مرکز درمانی ندارد ، تسهیلاتی برای خرید خدمت با حذف فرانشیست پیش بینی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بیان کرد :  در حال حاضر این موضوع در مرحله طرح است و به مرحله‌ی ابلاغ نرسیده است و امیدوارم این مراحل با سرعت طی شود.

با توجه به اینکه بیش از ۴۶ درصد جمعیت بشرویه تحت پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی هستند تسریع در پاسخگویی به خواسته‌های آنان ضروریست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.