محمد نژاد از رفع مشکلات جوانان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دره شهر به ریاست کیانوش محمدنژاد فرماندار دره شهر و با حضور غلامرضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، روسای ادارات و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

محمد نژاد فرماندار شهرستان دره شهر در این جلسه به تشریح وظایف این ستاد پرداخت و گفت: برای رفع مشکلات جوانان و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعضای ستاد با حضور مستمر خود در جلسات و ارائه راهکار‌های موثر در حوزه‌های مختلف از جمله ازدواج، اشتغال، آموزش و... اهتمام ویژه داشته باشند.

محمد نژاد  با تاکید بر استفاده مدیران از مشاوران جوان در ادارات بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها با استفاده از مشاوران جوان ضمن ایجاد روحیه و پویایی برای جوانان این فضا را برای حضور جوانان در کنار مدیران با تجربه زمینه رشد مجموعه تحت مدیریت خود را بوجود آورند.

او اضافه کرد:مقرر گردید اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره شهرستان تا پایان سال نسبت به آماده سازی استادیوم ورزشی شهید تقی کولیوند اقدام و دراوایل سال آینده دراختیارجوانان قرارگیرد.

محمد نژاد یادآور شد:مقرر شد کلیه مدیران ادارات، جوانان ۱۸الی ۴۰سال شاغل در دستگاه‌ها را در پست‌های اداری ودرصورت امکان ارتقاء دهند.

او اعلام کرد:کلیه مدیران ادارات عضو ستادساماندهی شهرستان درجلسه ماه آینده ازاوایل سال جاری تاپایان سال کلیه تسهیلات پرداختی درموضوعات مختلف اشتغالزایی به فرمانداری وکارگروه جلسه اعلام نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.