محمد نژاد گفت : مشوق‌های بیمه‌ای کارگاه‌های خدماتی و تولیدی اجرایی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دره شهر به ریاست محمدنژاد فرماندار و با حضور دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار دره شهر هدف از تشکیل جلسه را بررسی عملکرد شهرستان در خصوص سیاست‌های فعال بازار کار اعم از طرح‌های یارانه دستمزد و مشوق‌های بیمه‌ای از زمان‌های ابلاغ آن‌ها به ترتیب در تیرماه ۹۸ و آبانماه ۹۹ و همچنین طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرده و از ادارات مربوطه خواستار ارائه گزارش عملکرد مربوطه شدند.

محمدنژاد در این جلسه گفت: مشوق بیمه‌ای از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده است. بر اساس این طرح کارفرمایان می‌توانند سهم حق بیمه (۲۳ درصد) نیرو‌های کاری جدید خود را که از تاریخ دهم آبان ماه امسال استخدام می‌نمایند از طرف دولت تدبیر وامید به مدت دو سال بهره دریافت نمایند.

او ادامه داد : مشوق‌های بیمه‌ای کارگاه‌های خدماتی و تولیدی اجرایی میشود، هدف دولت تدبیر از حمایت از این طرح کمک به تثبیت اشتغال و حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اشتغال نیرو‌های تحصیل کرده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.