اعطای وام خوداشتغالی به مددجویان تحت درمان اعتیاد

روانشناس و مشاور مرکز جامع اعتیاد ماهیدشت از اعطای وام خوداشتغالی به مددجویان تحت درمان اعتیاد خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روناک فرهادیان روانشناس و مشاور مرکز جامع اعتیاد ماهیدشت با بیان اینکه وام خوداشتغالی به مددجویان تحت درمان اعتیاد اعطا می‌شود، گفت : در مرکز ترک اعتیاد «پرواز دوباره سیمرغ» بیماران به مدت چهار ماه به صورت شبانه‌روزی اقامت داشته و تحت درمان قرار می‌گیرند.

او گفت : در صورت بهبودی و پاک شدن، هشت ماه تحت نظر بوده و پس از یک سال فارغ‌التحصیل می‌شوند به طوری که مهارت‌های در حد توان خود را آموخته تا وارد بازار کار شوند.

روانشناس و مشاور مرکز جامع درمان اعتیاد افزود: هر بیمار اعتیاد در مدت اقامت خود در مرکز ترک اعتیاد مهارت‌هایی در حد توانش را با مشاور در میان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کند.

او ادامه داد: مرکز نوپا «پرواز دوباره سیمرغ» در حال حاضر برای مددجویان دوخت لباس را آموزش می‌دهد، مددجویان پس از گذراندن دوره چهار ماهه آموزشی به مراکز فنی و حرفه‌ای برای اخذ وام خوداشتغالی معرفی می‌شوند.

فرهادیان گفت: مشاوره و اشتغال برای خانواده‌های تحت تکفل این مددجویان امکان پذیر است و عموم مردم می‌توانند برای دریافت مشاوره، درمان، کاهش آسیب و پیشگیری از اعتیاد با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.