فلور آقاتی گفت: در بحث کیفیت هوگو‌های بازیکنان به مشکلی بر نخوردیم و اعتراضی از طرف تیم‌ها دیده نشد.

فلور آقاتی مسئول برگزاری مسابقات لیگ تکواندوی بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ تکواندوی بانوان بیان کرد: شانزدهمین دوره لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر را با تمامی مشکلات کرونایی بالاخره برگزار کردیم و بسیار خوشحال هستیم. به نسبت سال‌های گذشته تعداد تیم‌ها کمتر شد، اما روند مسابقات خوب پیش رفت.

او همچنین اظهار کرد: از لحاظ امکانات سخت افزاری با مشکلی رو به رو نشدیم و سازمان لیگ در برگزاری بازی‌ها بسیار زحمت کشید و خدا را شکر از طرف تیم‌های شرکت کننده هیچ اعتراضی دیده نشد.

آقاتی درباره اعتراض برخی تیم‌ها به کیفیت پایین هوگو‌های بازیکنان در مسابقات بیان کرد: در بحث هوگو‌ها به مشکلی بر نخوردیم. کادر داوری لیگ امسال هم خوب بود که به واسطه دوره‌های آنلاین زیادی بود که در این روز‌های کرونایی ترتیب داده بودیم و داوران از نظر قضاوت بسیار به روز بودند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ تکواندو در مورد حضور ستاره‌ها در لیگ امسال عنوان کرد: ستاره‌ها الگوی ورزش ما هستند و تکواندوکاران جوان برای رسیدن به این ستاره‌ها می‌توانند از تجربیاتشان استفاده و حتی پیشی بگیرند و در المپیک به موفقیت برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار