فعال سیاسی اصولگرا گفت: هیچ کدام از جریان‌های سیاسی وارد مصادیق شورای شهر نشدند و لیست‌های منتشر شده پیش‌بینی هستند.

ابوالفضل قناعتی عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لیست‌های منتشر شده از اسامی احتمالی اصولگرایان برای شورای شهر تهران گفت: لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی صرفا پیش بینی افراد است و در حال حاضر هیچ کدام از گروه‌ها و جریان‌ها به صورت رسمی وارد مصادیق  شورای شهر نشدند و فعلا در حال بررسی و مشخص کردن زیرساخت‌ها و ساختار‌ها برای ورود به شورا‌ها هستند.

قناعتی ادامه داد: امیدواریم که جریان اصولگرا بتواند با اتحاد و یکپارچگی به لیست مورد نظر برای شورای شهر تهران دست پیدا کند و با حرکت در مسیر شایسته سالاری برای شهر اتفاقات خوب را رقم بزند.

عضو سابق شورای شهر تهران در خصوص مشکلات شهر تهران گفت: مشکلات زیادی در شهر تهران قرار دارد و بخش‌های مختلف در شهر نیازمند کمک رسانی و پیشبرد فعالیت‌های خود هستند و افرادی باید در این شورا انتخاب و مشغول به کار شوند که توانایی پیشبرد این برنامه‌ها را داشته باشند و بتوانند به توسعه شهر کمک کنند.

او در پایان گفت: امروز وعده‌ها دیگر جایی در انتخابات‌ برای پیروزی افراد و گروه‌ها ندارند و مردم بیشتر به دنبال برنامه‌های قوی از نامزد‌های انتخاباتی هستند و نمی‌توانند صرفا به حرف گروه‌ها و احزاب شرکت کننده در انتخابات اکتفا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار