رئیس اداره بهزیستی گتوند از آغار به کار طرح کارزار رسانه‌ای با هدف آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پروانه لک رئیس اداره بهزیستی شهرستان گتوند گفت: برنامه پیشگیری از اعتیاد اداره بهزیستی در شرایط کنونی به علت شیوع ویروس کرونا که انجام فعالیت‌های آموزشی جمعی امکانپذیر نیست، از طریق طرح کارزار رسانه‌ای انجام می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح با هدف آموزش مهارت خودآگاهی برای کاهش مشکلات اجتماعی و مصون سازی پیشگیری از اعتیاد اجرایی می‌شود، افزود: ضعف مهارت‌های زندگی و شناختی از علت‌های عمده گرایش افراد به اعتیاد است و خودآگاهی یکی از کلیدی‌ترین مهارت‌هایی است که هر فرد باید به آن مجهز باشد.

لک با بیان اینکه افراد خودآگاه اعتماد به نفس قوی دارند و در اجتماع کمتر دچار آسیب می‌شوند و به طور قطع اگر نوجوانان و جوانان از ایگونه مهارت‌ها آگاهی پیدا کنند و آن‌ها را بکار گیرند به شیوه موثرتر مشکلات خود را رفع می‌کنند، اظهار داشت: کارزار رسانه‌ای با حساس سازی جامعه در قالب توزیع تراکت و توزیع بروشور‌های سال ۱۴۰۰ با شعار خودآگاهی، خدمات مشاوره‌ای و بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی انجام می‌شود.

به گفته رئیس اداره بهزیستی گتوند، شماره تلفن ۰۹۶۲۸ خط ملی ویژه مشاوره اعتیاد از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار