هفدهمین مرحله طرح ظفر با حضور یگان‌های پلیس استان مرکزی در شهرستان فراهان اجرا شد.

 سرهنگ شهرام امیریان معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: هفدهمین مرحله طرح ظفر با حضور رده‌های اجرایی انتظامی استان مرکزی مانند پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان برگزار شد.

سرهنگ شهرام امیریان با بیان اینکه طرح ظفر به صورت دوره‌ای در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی اجرا می‌شود افزود: در طول یک هفته اجرای طرح در سطح شهرستان کشف ۸ فقره سرقت و دستگیری ۱۱ نفر سارق را در این رابطه انجام شد.

او به دستگیری ۲۲ معتاد متجاهر و ۸ خرده فروش مواد مخدر در مدت زمان اجرای طرح مذکور در سطح شهرستان فراهان اشاره و اضافه کرد: کشف ۳۷ گرم انواع مواد مخدر، سلاح شکاری و ۴۱ فشنگ غیرمجاز و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف و سرقتی و جمعا ۱۳۲ فقره اعمال قانون از دستاورد‌های این طرح در فراهان بود.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، تردد وسایل نقلیه و یا افراد مشکوک و همچنین تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را به قید فوریت از طریق تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع رسانی کنند.

او ادامه داد: با اطلاع رسانی پلیس در کمترین زمان نسبت به مقابله با هرگونه جرایم و آسیب‌های اجتماعی اقدامات و برنامه ریزی‌های لازمرا انجام خواهد داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.