اجرای بیش از ۳۵ برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در اردبیل

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۳۵ برنامه ورزشی در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۳۵ برنامه ورزشی در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

او بیان کرد: این برنامه‌های ورزشی با احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از فردا در اردبیل آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: همایش دوچرخه سواری به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حرکت از جلوی اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

پیله ور برگزاری جشنواره ورزش‌های رزمی در سالن شهید آسمانی، برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال، برگزاری جشنواره آنا در سالن شهید آسمانی و برگزاری مسابقه چهار جانبه والیبال در سالن شهید آسمانی را از مهمترین برنامه‌های ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان اردبیل عنوان کرد.

او افزود: طرح پارک گام بانوان در پارک لاله، تجلیل از بانوان، اجرای طرح تطبیقی محله محور بانوان و اجرای پویش ورزش در همسایگی از برنامه‌های ورزشی ویژه بانوان در شهرستان اردبیل خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اقتدار و عظمت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام و رشادت‌های ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های شهدا عنوان کرد و گفت: ادامه راه شهیدان رسالتی خطیر بوده که همگان باید به آن اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.