مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد هم زمان با سی و نهمین دوره این جشنواره در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهر‌های کشور، مسئولان برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفتند این جشنواره در مرکز استان‌ها نیز برگزار شود.

او افزود: تفاهم‌نامه برگزاری جشنواره امضا شده است و در حال پیگیری این جشنواره در مشهد هستیم. با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر مهم ترین رویداد هنری در کشور است، برگزاری این رویداد همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آغاز دهه فجر به تقویت امید و نشاط اجتماعی می‌انجامد که مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: آخرین اکران در سینماها، ساعت ۸ شب به پایان می‌رسد و سالن‌ها تنها با ظرفیت یک‌سوم صندلی‌ها، بلیط فروشی خواهند کرد. برای حفظ شیوه نامه های بهداشتی، هیچ فروش بلیت گیشه‌ای وجود ندارد و فروش بلیت به صورت اینترنتی و سایت‌های اعلام شده است.

مروارید بیان کرد: با اعلام جدول اکران از سوی تهران جزئیات برگزاری جشنواره را اعلام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.