ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای سی‌ودومین هفته متوالی علیه فساد نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست در گزارشی اعلام کرد ساکنان سرزمین‌های اشغالی امروز (شنبه) برای سی‌ودومین هفته متوالی علیه فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تظاهرات برپا کردند.

این معترضان برای سی‌ودومین هفته متوالی با تجمع در میدان‌ها و خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی خواستار برکناری نتانیاهو شدند. همچنین در محل یکی از تجمع‌ها در تل‌آویو نمایشگاهی از آثار هنری برای جان‌باختگان کرونایی در این منطقه برپا شده است.

دو حزب مخالف نخست‌وزیرِ صهیونیست‌ها این اعتراض را سازماندهی می‌کنند و این هفته این اعتراض ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی آغاز و درحال حاضر به سمت اقامتگاه نتانیاهو در «بالفور» هدایت می‌شود.

همچنین قرار است اعتراضی دیگر از سوی گروه «پرچم سیاهان» از ساعت ۷:۳۰ آغاز شود و این هفته نیز اعلام شده هدف آن‌ها اعتراض به مدیریت کرونایی در سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

در حال حاضر برگه‌هایی از اعتراضات در برخی خیابان‌ها دید شده که روی آن تعداد جان باختگان کرونایی در این منطقه نوشته شده و بیانگر تعداد بالای آنان و سوء مدیریت کرونایی است.

هفته گذشته نیز در اعتراض به فساد نتانیاهو معترضان در پل‌ها و تقاطع خیابان‌ها تجمع کردند. در این میان دو مورد خشونت‌آمیز نیز گزارش شد.

محاکمه نتانیاهو سال گذشته آغاز شد و قرار است ماه آینده از سر گرفته شود. وی با رد همه اتهامات علیه خود می‌گوید قربانی بگیروببندی است که توسط رسانه‌های مخالف، پلیس و دادستان‌ها سازماندهی شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سه پرونده فساد به «فریبکاری، خیانت در امانت و رشوه‌خواری» متهم شده است. نتانیاهو رهبر حزب راست‌گرای افراطی لیکود است. پس از وارد شدن اتهامات به وی، احزاب مخالف خواستار استعفای وی از سمتش شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۴:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سرنوشت بنیامین نتانیاهو= یعنی همان سرنوشت ترامپ.....
آخرین اخبار