رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، از برگزاری ۱۵۰ برنامه ورزشی متنوع بومی و محلی در دهه فجر خبر داد و گفت: چندین خانه ورزشی روستایی در این ایام در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : با توجه به آغاز بهمن‌ماه و فرا رسیدن دهه فجر، هیأت بومی و محلی قصد دارد برنامه های متنوعی را در سطح روستاها و شهرستان‌ها برگزار کند که از اول تا آخر بهمن‌ماه هر برنامه‌ای که برگزار شود به مناسبت دهه فجر عنوان خواهد شد.

او مهم‌ترین و مفیدترین اقداماتی سال‌های اخیر این هیأت را در قالب ساخت و افتتاح خانه‌های ورزشی روستایی عنوان کرد و گفت : افتتاحیه خانه ورزشی روستایی در سراسر استان در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه جاری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ا عتباراتی برای خریداری تجهیزات بدین منظور به شهرستان‌ها داده شده است، افزود: افتتاح چندین خانه روستایی را در دست کار داریم که در این ایام افتتاح خواهند شد، خانه‌های روستایی در فضای ۴۰ الی ۵۰ متر و مجهز به میز پینگ پنگ، شطرنج، میز فوتبال دستی، ۲۰ تشک تاتامی، دارت و تعدادی توپ است که علاوه بر روستای مدنظر روستاهای اطراف نیز می‌توانند استفاده کنند.

او افزود: با اجازه ستاد کرونا استان و شهرستان‌ها در نظر داریم جشنواره «دا» را که مختص بانوان است با موضوع ورزش‌های سنتی، بومی و محلی و تعدادی برنامه متنوع دیگر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و قصرشیرین را برگزار کنیم.

باباملکی از برگزاری ۱۵۰ برنامه ورزشی متنوع بومی محلی در دهه فجر خبر داد و ادامه داد: مسابقات فوتبال را در سطح شهرستان‌ها و روستاها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در این ایام برگزار می‌کنیم، البته فعلا تعداد تیم‌ها مشخص نشده است.

سرپرست هیأت بومی محلی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ورود امام به ایران راس ساعت ۹:۳۳ در تعدادی از روستاها مراسم پخت و پخش شیرینی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داریم.

او افزود: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه فجر با همکاری سپاه ناحیه کرمانشاه و پایگاه‌های بسیج استان در این ایام برگزار خواهد شد .

بانوان کاراته کای کرمانشاهی در رقابت‌های لیگ برتر و سوپر لیگ حضور دارند

نایب رئیس هیات کاراته استان از حضور سه تیم بانوان کاراته کای کرمانشاهی در رقابت‌های لیگ برتر و سوپر لیگ خبر داد.

صفایی گفت: در رقابت‌های سوپر لیگ در رده سنی بزرگسالان دو تیم و در رقابت‌های لیگ برتر در رده سنی جوانان نیز یک تیم از استان کرمانشاه در این مسابقات شرکت می‌کنند.

او افزود: در این رقابت‌ها ۸۰ نفر از کاراته کا‌های کرمانشاهی در رشته‌های کمیته، کاتای انفرادی و کاتای تیمی به مصاف رقیبان خود می‌روند.

نایب رئیس هیات کاراته استان با بیان اینکه این رقابت‌ها اوایل اسفند ما امسال برگزار می‌شود، گفت: با اعزام تیم بومی به این رقابت‌ها قصد داریم بازیکنان برتر در لیگ شناخته شوند تا بتوانند جواز حضور در تیم ملی را کسب کنند.

صفایی افزود: در رقابت‌های سوپر لیگ دو تیم کرمانشاه با حمایت بخش خصوصی حاضر می‌شوند و تیم شرکت کننده در لیگ برتر از سوی هیات کاراته استان در این مسابقات حاضر خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.