رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بزرگترین پرچم ایران به مساحت ۲۰۰ مترمربع در کوه پارک در ارتفاع هزار متری از سطح زمین بر روی یک پایه ۶۰ متری نصب شده است و همزمان با آغاز دهه فجر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمحسن مصحفی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت : اگر چه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برگزاری برنامه‌ های گروهی و تجمعی با محدودیت‌ هایی روبرو است، اما تلاش خواهد شد از طریق اکران شهری، فضاآرایی و زیباسازی شهری، جشن های دهه فجر با شکوه برگزار شود.

 

او با اشاره به رونمایی از یک نقاشی دیواری به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: نقاشی دیواری شهید صیاد شیرازی بر روی یک ساختمان ۱۴ طبقه در ابعاد ۶۰۰ مترمربع در بولوار توس اجرا شده است که در این ایام با حضور مدیران شهری رونمایی خواهد شد.  


بیشتر بخوانید



معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد : ۳۰۰ هزار متر ریسه رنگی به رنگ های پرچم ایران، سه هزار پرچم آویز ستونی با طرح ایران، دو هزار پرچم بیرقی در مسیر خطوط بی‌.آر‌.تی، یک هزار پرچم بیرقی سر درب مغازه‌ های منتهی به حرم مطهر رضوی از دیگر اقدامات اداره هنری در دهه فجر است که در هفته پیش رو نصب و اکران خواهد شد.

 

مصحفی بیان کرد : ۸ پرچم بزرگ بر روی هشت ساختمان مرتفع در سطح شهر اکران می‌شود، همچنین هزار عدد کتیبه پارچه‌ای با محتوای انقلاب نیز در سطح شهر نصب خواهد شد.

انتهای پیام//ح.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.