نماینده گرمی گفت: هیئت رئیسه استیضاح وزیر اقتصاد را بر اساس آیین‌نامه اعلام وصول کند.

هیئت رئیسه استیضاح وزیر اقتصاد را اعلام وصول کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی اسماعیلی نماینده گرمی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی بیان کرد: وزیر اقتصاد! سازمان بورس باید درمورد سرمایه‌های برباد رفته مردم که با تبلیغ خود دولت انجام شده، پاسخ دهد.

وی افزود: هیئت رئیسه استیضاح وزیر اقتصاد را بر اساس آیین‌نامه اعلام وصول کند و به داد سرمایه‌گذاران بورس برسد که کارد به استخوانشان رسیده است. سفره مردم نه تنها کوچک شده بلکه در حال جمع شدن است.

اسماعیلی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: پرداخت حقوق کارگران، خرید تضمینی محصولات کشاورزی و احیای دامداری‌های راکد و رفع مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی از خواسته‌های مردم عزیز حوزه انتخابیه‌ام است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه بنده مردم با عرض پوزش از مجلس، با چارپایان آب می‌برند و از راهی استفاده می‌کنند که ۳۸ سال پیش جهاد سازندگی آن را کشیده است. مردم آن منطقه از آب حاصل از ذوب کردن برف بام‌ها برای آشامیدن استفاده می‌کنند. در حوزه انتخابیه‌ام جوانان غیرتمند و ولایی هستند که کوچکترین شغلی برای امرار معاش ندارند.

او گفت: مسئولان و رئیس جمهور! وظیفه ما در قبال ایثار و فداکاری مردم چیست؟ آیا قرار بود آنها خون دل بخورند و شهید و مظلوم شوند و عده‌ای در کاخ‌های میلیاردی و رانت‌های افسانه‌ای غرق در شهوت مال ثروت و قدرت شوند؟ نه! این رسم امام‌، رهبری و شهدای ما نبود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار