مدیر عامل صندوق کار آفرینی امیدگفت: اصحاب فرهنگ، هنر، موسیقی، تئاترو خبرنگاران به زودی از کمک ۶۰۰میلیارد تومانی صندوق کار آفرینی امید کشور بهره مند می شوند.

اصغر نوراله زاده مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان بیان کرد: با کمک سازمان برنامه و بودجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق کار آفرینی امید در مرحله اول ۲۵۰ میلیاردتومان پرداخت می شود که کار پرداخت آن عملیاتی و ابلاغ شده است.

او افزود: این کمک دولت برای دوران کرونا است که در مرحله اول ۲۵۰ میلیارد تومان و در مرحله دوم تا مبلغ۶۰۰میلیارد تومان قابل افزایش است و فقط مختص به دوران کرونایی است و به زودی بین خبرنگاران و اصحاب هنر و موسیقی تئاتر و حوزه چاپ و نشر توزیع می شود.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید گفت: کار آفرینی در حوزه گیاهان دارویی شامل تولید، فراوری، بسته بندی و صادرات از برنامه های اولویت دار امسال صندوق کارآفرینی امید است و کار آفرینانی که طرح قابل توجه داشته باشند می توانند تسهیلات خوب با سود پایین تری دریافت کنند.

نور الله زاده اظهار داشت: ۱۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از کسب ‌وکار‌ها از سهم ۴۰ درصدی صندوق در حمایت از اشتغال روستایی برای برگزاری جشنواره کارامید برای کارآفرینان حوزه اجتماعی در نظر گرفته ایم.

او خبر از همایش و جشنواره ملی گیاهان دارویی به میزبانی شهرستان نهاوند داد و افزود: این جشنواره با کمک اصحاب رسانه و کار آفرینان و پژوهشگران سال آینده برگزار می سود و به طرح های برتر در این جشنواره و همایش تامبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت داده می شود.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید بیان کرد: تا سال آینده ۲ هزار و ۵۰۰ صندوق خرد دیگر باید ایجاد کنیم که به این ترتیب تعداد صندوق‌های خرد کشور به  ۵ هزار عدد می‌رسد.

نوراله زاده یاد آور شد:هزار صندوق با همکاری سازمان بسیج در قالب تعاونی تشکیل خواهد شد و هزار صندوق دیگر نیز با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و ۵۰۰ صندوق  دیگر هم  با همکاری وزارت کشور تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.