نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون مراحل ساخت طبقه دوم بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان در دست اجراست.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: تاکنون ۳ میلیارد تومان برای ساخت طبقه اول بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان هزینه شده است و اکنون مراحل ساخت طبقه دوم این بیمارستان در حال احداث است.

محمود زاده با اشاره به اینکه عملیات احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد که به علت بیماری کرونا نزدیک به ۲ ماه متوقف شده بود، از اول اردیبهشت دوباره آغاز شده است، افزود: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: برای احداث کامل این بیمارستان ۶۰ میلیارد تومان و برای تجهیز آن نیز بیش از چهارصد میلیارد تومان اعتبار نیاز  است که در ردیف بودجه سال جاری قرار گرفته است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود مشکلات شیوع بیماری کرونا، روند ساخت این بیمارستان طبق برنامه بوده و پیش‌بینی می‌شود در موعد مقرر آن که ۱۸ ماه است، تکمیل شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.