رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از فضاسازی شهر به مناسبت برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علیرضا رسولی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: فضاسازی محیط شهری همزمان با برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و مدافعان میهن اسلامی، انجام می‌شود.

او افزود: همزمان با برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان در شهر یزد، این سازمان به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد مجموعه اقداماتی را با هماهنگی و همیاری شورای اسلامی شهر و شهردار دردستور کار قرارداده است.

سید علیرضا رسولی اظهار داشت: از مهمترین اصلاح و بازسازی بیلبورد‌های تصویر شهدای معظم در سطح شهر، تهیه و نصب تابلو مزین به تصویر شهدا در معابر شهر، بهره برداری از المان تن و تانک (یادبود شهید ذوالفقاری) در موزه دفاع مقدس، شناسائی تعدادی از دیوار‌های مناسب در سطح شهر با هدف معرفی سرداران شهید شاخص استان است.

این مسئول ادامه داد: ساخت و نصب بیلبورد با تصاویر سرداران شهید در ورودی‌های شهر یزد از سمت شیراز، اصفهان و کرمان، طراحی و ساخت آبخوری و نشیمنگاه در ورودی خیابان شهیدان نیرنگ به عنوان پایلوت، طرح دیوارنگاری شهدای انقلاب در مجاور میدان آزادی، طرح دیوارنگاری ۱۶۵۰ شهید شهر یزد در دیوار مسجد حظیره یا پارک شهدا، طرح ایجاد گذر شهدا در بلوار مقدس است.

رسولی گفت: عملیات اجرایی تمام موارد ذکر شده و انشالله همزمان با برگزاری کنگره به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.