رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین گفت: به منظور تحقق شعار زمستان بیدار جشنواره برف در سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، یحیی نجار قابل، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین گفت: جشنواره روز جهانی برف در راستای زمستان بیدار به همت هیئت اسکی استان اردبیل و با مشارکت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین برگزار شد.

او افزود: این جشنواره که در محل پیست اسکی آلوارس سرعین برگزار شد، همزمان با برگزاری آن، مسابقه استعدادیابی زیر ۱۳ سال شهرستان‌های استان نیز برگزار و به نفرات برتر جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از تداوم اجرای برنامه‌ها با هدف تحقق زمستان بیدار در منطقه خبر داد و گفت: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در شهرستان سرعین در این حوزه وجود دارد، تلاش و جدیت بر رونق گردشگری زمستانی در سرعین است تا پس از ایام کرونا شاهد تحقق زمستان بیدار باشیم.

نجار قابل پیست اسکی اوجور و آلوارس را از زیرساخت‌ها مهم برای تحقق گردشگری زمستانی و رونق در این بخش عنوان کرد و افزود: این دو مجموعه می‌تواند با جذب علاقمندان به ورزش‌های زمستانی زمینه برای معرفی هر چه بیشتر شهرستان سرعین را نیز فراهم آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.