مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در بازرسی از دستگاه‌های اجرایی مواردی مانند رعایت حقوق شهروندی، نظارت بر عملکرد کارکنان دولت، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازرسی از اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: ارتقای سلامت اداری از طریق اصلاح فرآیند‌های اداری و بکارگیری نظام موثر برای پیشگیری و مقابله با تخلفات در انجام وظایف سازمانی از ضروریات است.

او افزود: در حال حاضر باتوجه به شرایط شیوع کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی در ملاقات‌های مردمی، برای حفظ سلامت شهروندان و کارکنان اداری از ملزومات است و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: در بازرسی از دستگاه‌های اجرایی مواردی مانند رعایت حقوق شهروندی، نظارت بر عملکرد کارکنان دولت، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: شفاف‌سازی عملکرد و اطلاع‌رسانی دقیق در دستگاه‌های اجرایی یکی از موارد ارتقای سلامت اداری است، همچنین تحقق این مسئله از طریق اصلاح فرآیند‌های اداری و بکارگیری نظام موثر برای پیشگیری و مقابله با تخلفات در انجام وظایف سازمانی از ضروریات است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار