در دیدار استاندار گیلان با وزیر راه و شهرسازی راهکار‌های شتاب در تکمیل خط ریلی رشت - کاسپین و باقیمانده مسیر آزادراه قزوین - رشت، بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان در دیدار با محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی شتاب در تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان به ویژه باقیمانده آزادراه رشت قزوین و تکمیل خط ریلی رشت کاسپین را مورد تاکید قرار داد.

او  با اشاره به اهمیت آزادراه رشت قزوین در تردد مردم ،گفت: تکمیل باقیمانده این مسیر آزادراهی در محدوده رودبار و منجیل سبب سهولت در رفت و آمد به گیلان می شود.

زارع همچنین با تاکید بر شتاب بخشی اجرای طرح ریلی رشت کاسپین ، افزود: راه آهن این مسیر، تکمیل کننده کریدور شمال جنوب است که با کاهش هزینه های بخش حمل و نقل کالا، هم در افزایش مبادلات تجاری موثر است و هم جایگاه ترانزیتی کشورمان را ارتقا می‌دهد.

لزوم بهسازی راه های روستایی، تسریع در اجرای تعریض محورهای اصلی بین شهرستان های استان و تکمیل سایت بیمارستانی ۴۰۰تخت خوابی لاکان رشت از دیگر مواردی بود که در نشست ارسلان زارع و محمد اسلامی تبادل نظر شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.