معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند هنگام اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف به اسناد بالادستی، معیار‌های علمی، ضوابط قانونی، افزایش جمعیت و آینده توجه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان بن، اظهار داشت: تمامی طرح‌های سرمایه گذاری باید به‌گونه‌ای طراحی و اجرا شوند که در آینده قابل توسعه باشند، همچنین تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند هنگام در اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف باید به اسناد بالادستی، معیار‌های علمی، ضوابط قانونی، افزایش جمعیت و آینده توجه شود.

او با اشاره به ضرورت رعایت عدالت برای توسعه شهرستان‌های کشور و چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان بن از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری، پیشرفت و رسیدن به شاخص‌های توسعه‌ای برخوردار است که این مسائل در توسعه شهرستان باید مدنظر قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


محمدیان با اشاره به اینکه توسعه همه شهرستان‌ها باید متوازن باشد اضافه کرد: معمولا ضعف‌های زیرساختی در برخی شهرستان‌ها موجب شده است که این شهرستان‌ها تا حدودی از مسیر توسعه عقب بمانند، بنابراین باید تقویت زیرساخت‌ها در اولویت قرار بگیرد.

او ادامه داد: امکانات موجود در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، اما هم‌چنان برخی مشکلات نیز وجود دارد و برای برطرف کردن این موانع و مشکلات باید عزم جهادی صورت گیرد.

محمدی گفت: هر کدام از طرح‌هایی که در دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، می‌تواند به نوبه خود بخشی از مشکلات آن منطقه را از نظر زیرساختی و اشتغال را مرتفع کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار