فرماندار کامیاران گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۷۸ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان کامیاران به بهره‎ برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود الماسی فرماندار کامیاران گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف با هزینه کرد ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریالی احداث شده که سد رمشت از مهمترین طرح‌های برنامه ریزی برای افتتاح در این شهرستان است.

او اضافه کرد: ۱۵ مورد از این طرح‌ها در بخش کشاورزی با هزینه ۱۱۹ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریالی، سه طرح در بخش منابع طبیعی با هزینه ۱۰ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریالی و هشت طرح مخابراتی با هزینه چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی است.

الماسی یادآور شد: از دیگر طرح‌های برنامه ریزی شده برای افتتاح در این شهرستان در بخش بهداشت و درمان نیز ۲ طرح با هزینه ۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، در بخش آب نیز چهار طرح با یک هزار ۵۲۵ میلیون ریال، در بخش گازرسانی گسترش این خدمت به ۱۰ روستا و ۱۰ واحد با هزینه کرد ۷۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال است.

او اظهار داشت: ۲۴ طرح نیز در بخش دهیاری‌های استان اجرا شده که شامل هفت طرح با هزینه کرد ۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریالی در بخش مرکزی و ۱۷ طرح با ۱۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی در بخش موچش است.

الماسی در خصوص احداث سد رمشت و شبکه آبیاری و زهکشی پایاب آن گفت: این طرح از سال ۸۸ آغاز شده و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث سد و بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای شبکه پایاب این سد هزینه شده است.

اویادآور شد: با بهره‌برداری از پایاب این سد ۵۶۰ هکتار از اراضی دیم این منطقه به آبی تبدیل می‌شود که این مهم منجر ایجاد وافزایش اشتغال در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.