رییس بنیاد مسکن دهگلان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی پنچ پروژه معابر روستایی با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رحمان سلیمانی رییس بنیاد مسکن دهگلان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: پنج معابر روستای شهرستان با مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها زیر سازی و انجام شده است.

او افزود: بنیاد مسکن دهگلان با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار، در مساحت ۲۲ هزار متر مربع اقدام به آسفالت معابر روستا‌های حسینی، سراب حاجی پمق و کروندان در بخش مرکزی و روستا‌های لاله‌ای و باشماق در بخش بلبان آباد نمود و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سلیمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن این شهرستان در حوزه مسکن روستایی از اعتبارات تسهیلات طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی به تعداد۴ هزا و ۷۰۰ نفر تسهیلات پرداخت کرده است ،بیان کرد: تا کنون ۱۷۰ متقاضی برای استفاده از طرح تسهیلات ویژه مقاوم سازی مسکن روستای به بانک معرفی شده اند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهگلان با اشاره به افتتاح چهار هزار و ۲۰۶ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی افزود: افتتاح ۳۸۰ واحد مسکونی آسیب دیده در سیل ۱۳۹۸، افتتاح ۱۴۵ واحد مسکونی محرومین روستایی و واگذاری ۶ هزار و ۲۲۴ جلد سند مالکیت روستایی انجام شده است.

سلیمانی گفت: در سیل سال ۹۸ تعداد ۴۰۲ واحد مسکونی در این شهرستان آسیب دیده بود و مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال وام کم بهره و وام معیشتی بلاعوض بنیاد مسکن به مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال ۱۶۰ کیسه سیمان به صورت رایگان و نیز پروانه و نقشه ساختمانی و نظارت به صورت رایگان بهره‌مند شده‌اند.

او با اشاره به واگذاری سند مالکیت روستایی افزود: بنیاد مسکن شهرستان دهگلان تاکنون موفق به صدور و تحویل ۶ هزار و ۲۲۴ جلد سند مالکیت روستایی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.