معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تأکید بر ضرورت واگذاری پروژه ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه به بخش خصوصی، گفت : این بیمارستان فوق تخصصی می‌تواند به کل منطقه، استان‌ها و شهرستان‌های همجوار سرویس دهد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در خصوص پروژه ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه، گفت : این بیمارستان فوق تخصصی است که برای ساخت و تجهیز هر تخت آن هزینه میلیاردی می‌شود که رقم بسیار بالایی است.

او گفت : این پروژه با اعتبارات دولتی ساخته شد که الان پیشرفت خوبی ندارد، چند سال است که ما بیش از یکی‌دو طبقه از آن را نساخته‌ایم. وزارت راه و شهرسازی متولی آن است، ولی نتوانسته اعتبارات لازم را تأمین کند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه به اهمیت احداث و راه‌اندازی این بیمارستان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان فوق تخصصی با سرویس‌دهی به کل منطقه، استان‌ها و شهرستان‌های همجوار چهره درمان و بهداشت استان را متحول می‌کند.

سالاری ادامه داد: برنامه‌ای که در اقتصاد مقاومتی برای این پروژه آمده مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است که در این راستا یکی‌دو تا از موسسات و بانک داخلی اعلام آمادگی کرده‌اند که وزارت راه‌و شهرسازی با مشارکت و با استفاده از منابع آن‌ها، کار ساخت و ساز را ادامه دهد.

او گفت: دولت هزینه‌ای که برای این پروژه صرف کرده، طلب نمی‌کند، چون این پروژه الان برنامه اجرایی قوی ندارد و تنها هدف دولت این است که سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و در دسترس مردم باشد.

سالاری افزود: مراحل جذب سرمایه‌گذار برای آن در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر با مشارکت بخش خصوصی به پایان برسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.