مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر، ۶ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در ایام دهه مبارک فجر، شاهد بهره برداری از چند پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان خواهیم بود که با بهره برداری از این طرح‌های عمرانی، روند خدمت رسانی به واحد‌های تولیدی افزایش خواهد یافت.

او ادامه داد: این پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل استقبال سرمایه گذاران برای حضور در شهرک‌های صنعتی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و از آمادگی این شرکت برای حمایت از حضور سرمایه‌گذاران در استان خبر داد.

اهلی افزود: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در استان، ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی است که با مهیا نمودن این زیرساخت‌ها تلاش شده تا زمینه برای حضور مناسب سرمایه گذاران در سطح استان فراهم شود.

او تصریح کرد: بدین منظور مشوق‌هایی نیز برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.