مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۴۸ پروژه مدرسه سازی با همکاری بنیاد برکت و این اداره کل در مناطق مختلف استان در دست ساخت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه ۴۸ پروژه مدرسه سازی در مناطق مختلف استان در دست ساخت است، گفت:  این تعداد پرژه شامل ۱۹۰ کلاس درس به مساحت ۱۹ هزار و ۵۹۱ مترمربع با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در دست ساخت هستند.

او افزود: بنیاد برکت در ساخت مدرسه به ویژه در مناطق محروم خوزستان به خوبی ورود کرده است و همکاری خوبی در این بخش دارد و  روز گذشته نیز به مناسبت دهه فجر، یک هنرستان دخترانه در حاشیه شهرستان شادگان با همکاری بنیاد برکت و این اداره کل به بهره برداری رسید.

 قربانی با اشاره به اینکه این هنرستان در قالب طرح بانوی برکت از جمله طرح‌های بنیاد برکت به منظور آموزش و ایجاد بستر برای اشتغال بانوان ساخته و افتتاح شده است، اظهار کرد: هزینه ساخت این هنرستان ۵۲ میلیارد ریال بوده و  مساحت آن در مجموع ۹هزار و ۵۰۰ مترمربع و به نام هنرستان برکت شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.