رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان با اشاره به کم‌ رونقی بازار مبل گفت: تولید و فروش مبل نسبت به سال‌های گذشته ۶۰ درصد رکود داشته ‌است.

حجت‌الله پورحقانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: در شرایط کرونایی خسارت‌های زیادی گریبان این صنف را گرفته و تولید و فروش مبل نسبت به سال‌های گذشته رکود ۶۰ درصدی را تجربه می‌کند.

او افزود: در شرایط کرونایی ۴۰ درصد تعدیل نیرو انجام شد و شرکت بیمه بخشی از خدمات لازم را به افرادی که بیمه بودند، ارائه کرد.
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان گفت: اتحادیه پیگیری‌های زیادی در راستای جبران خسارت‌ها انجام داده، اما متأسفانه مسئولان و نهاد‌ها هیچ اقدامی نکرده‌اند.

پورحقانی اضافه کرد: مسئولان اتحادیه با مالکان مغازه‌ها صحبت کردند و تعدادی از مالک‌ها اجاره‌بها را بخشیدند و یا حتی کمتر از حقشان دریافت کردند و اتحادیه در حد توان، به صنف تولید و فروش مبل کمک کرده است.

او در پایان گفت: تاکنون به این صنف هیچ امتیازی داده نشده و امیدواریم مسئولان توجه بیشتری داشته باشند تا خسارت‌های وارد شده به این صنف، جبران شوند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.