رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک، گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و همچنین روز مادر مراسم تجلیل از مادران ۲ و ۳ شهیدی در این شهرستان برگزار شد.

شهریار خسروی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و همچنین سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و همچنین روز مادر مراسم تجلیل از مادران ۲ و ۳ شهیدی در بنیاد شهید این شهرستان با حضور معاون فرماندار و هیئت همراه و پرسنل بنیاد شهید و امورایثارگران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

او افزود: مادران شهدا دینی بزرگ بر حق تمام مردم دارند، آن‌ها فرزندانشان را در راه خدا داده اند و این کار بزرگی است که از هر کسی بر نمی‌آید.  

خسروی بیان داشت: مادر شهید،  یعنی انسانی بزرگ، انسان بلند مرتبه و والا مقام انسانی که از بزرگترین دارایی اش، از بزرگترین ثروتش و از بهترین چیزی که در زندگی آن را داشت یعنی فرزندش گذشت تا راه خدا، رسم خدا، ارزش و آرمان‌های خداگونه حفظ گردد و دشمن آن‌ها را زیر سوال نبرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می‌فرمایند، بدانید امروز در هیچ جای دنیا زنانی مثل این مادران شهدای ما، که مادر ۲ شهید، مادر ۳ شهید، مادر ۴ شهید باشند، نیستند در جامعه ما، مادرانی با این خصوصیات که از پدر‌ها بهتر و قوی‌تر و آگاهانه‌تر ایستادند، در این میدان بسیارند، این همان تربیت اسلامی است، این همان دامان پاک و مطهر و نورانی فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.