معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران ۱۶ فیلم سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما فردوسی بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در اکران فیلم‌های جشنواره علاوه بر اعمال محدودیت ۳۰ درصد ظرفیت برای سینما، صندلی‌ها نیز جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی علامت گذاری شده اند.

او افزود: پس از اتمام هر سانس، ضدعفونی کامل سالن انجام گرفته است و در ورودی سالن نیز افراد تب سنجی می‌شوند.

زمزم با اشاره به اکران ۱۶ فیلم سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما فردوسی بیرجند اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند یک روز قبل از اکران فیلم مورد نظر نسبت به تهیه بلیت از طریق درگاه‌های cinemaTicket.org و irantic.com اقدام کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون فیلم‌های منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی و خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی اکران شده است.


بیشتر بخوانید


زمزم با اشاره به این که پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه در سانس اول گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی و تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده اکران می‌شوند، ادامه داد: قیمت بلیت برای فیلم ها، ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.