مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان گفت: امسال مبلغ ۳ میلیارد تومان برای توسعه و بهسازی پیاده رو‌ها وکف سازی این منطقه از شهرداری همدان اختصاص یافته است.

محمد رضا فیضی منش مدیرمنطقه ۳ شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیــــان این که یکــــی از مهمترین طرح‌های شــــهرداری منطقه ۳ در بخش بهسازی و توسعه پیادهروها، کف سازی و پیاده روسازی ســــرگذر یکی از پرترددترین نقاط شهر بوده اســــت، اظهار داشت: امسال در مجموع ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع از محوطه سرگذر کفسازی و پیاده روسازی شده است.

او با اشاره اینکه اعتباری بالغ بر ۳ میلیــــارد تومان به این طرح اختصاص یافته اســــت، افزود: پیاده روسازی در کوی خضر، کوی رضوان و بلــــوار آزادگان در کوی مدنی به ترتیب بــــا اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، ۶۰۰ میلیــــون تومــــان و ۶۱۸ میلیون تومان بخشــــی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه ۳ در این بخش بوده است.

مدیر شهرداری منطقه ۳ عنوان کرد: پیادرو سازی بلوار آیت الله تالهی در کوی جولان با ۶۰۰ میلیون اعتبار، پیاده روســــازی بلوار کوثر بــــا اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان و میدان توحید با ۴۰۰ میلیــــون تومان در کوی مدنی هم در این مدت انجام شده است.

فیضی منش با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۳ همدان در کنار اقدامات عمرانی، ورود موثــــر و اثربخشــــی در برنامه هــــای فرهنگــــی، اجتماعی و ورزشی داشته است، اظهار داشت:در ۳ ســــال اخیر با یک رویکرد جدید جامع و راهبردی علاوه بــــر اقدامــــات عمرانی و خدمات شــــهری، ورود مناسب و اثربخشی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشــــی داشته اســــت و در این زمینه با برنامه ریزی مناســــب و همکاری معاونتها، سازمان‌ها و مناطق اتفاقات خوبی را رقم زده است.

او با بیان اینکه در ایــــن میــــان نظــــر بــــه حضــــور جمعیت کثیــــری ازشــــهروندان همدانــــی در منطقه ۳ کــــه بخش قابل توجهی از این جمعیــــت را جوانان، نوجوان و کودکان تشـکیل می‌دهند ادامه داد: شــــهرداری این منطقه در بخــــش توســــعه فرهنگــــی، تشــــویق جوانــــان به فعالیتهــــای بدنــــی و پرکــــردن مناســــب اوقــــات فراغتشـان و نیز توســــعه آموزش‌های شهروندی و آ گاهی بخشــــی اجتماعی اقدامــــات اثربخش و قابل قبولی انجام داده است.

 ساخت سالن کسب و کار فرهنگسرای ولایت

این مسئول ابراز داشت: کاهش آســیب‌های اجتماعی با اقدامات فرهنگی و تلاش برای پر کردن مناســــب اوقات فراغت جوانان در مناطق محروم نمونه بارز مشارکت شهرداری‌ها درامور فرهنگی، اجتماعی است.

فیضی منـش افــــزود: یکــــی از برنامه‌های مهم شــــهرداری منطقه ۳ توســــعه و رونق بخشــــیدن به فرهنگســــرای کســــب و کار ولایت با هدف کاهش جمعیت افراد بیــــکار و کاهش نرخ بیــــکاری در مناطق کم برخوردار منطقه ۳ است.

او افزود: به همین منظور ساخت سالن کسب و کار فرهنگسرای ولایت با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.
مدیر شــــهرداری منطقه ۳ همدان با اشــــاره به این که این ســــالن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: ســــالن کســــب و کار فرهنگســــرای ولایت به زودی تکمیل می‌شــــود و بعــــد از تکمیل بــــه منظور بهره برداری در اختیار شهروندان قرارخواهد گرفت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار