برای رقابت با مدعیان باید تمرکزمان را حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این واقعیت را باید قبول کنیم که فقط بازی کردن مهم نیست بازیکنانم باید تمرکزشان را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محرم نویدکیا سرمریی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هفته گذشته یک بازی خیلی حساس را از دست دادیم بنابراین شانس اشتباه کردن نداریم؛ از طرفی می‌دانیم که ذوب‌آهن تیم خوبی است و در چند هفته اخیر نتایج بهتری کسب کرده و روز به روز در حال بهتر شدن است.

او در ادامه عنوان کرد: ذوب آهنی‌ها با اینکه در جدول شرایط خوبی ندارند از لحاظ فوتبالی و تیمی منسجم هستند و می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند به‌همین علت باید با تمرکز بالا بازی کنیم و تا جایی که می‌توانیم روی دروازه حریف موقعیت‌های مختلف ایجاد و از این موقعیت‌ها استفاده کنیم؛ همچنین باید مراقب ضد حملات احتمالی ذوب آهن هم باشیم.

نویدکیا با اشاره به حساسیت دربی اصفهان گفت، دربی اصفهان همیشه جذابیت خودش را داشته است، امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد سه امتیاز را از آن خود کند. تیم‌های بزرگ باید نسبت به ارائه یک بازی خوب نتایج خوب نیز به‌دست بیاورند.

او هواداران را یکی از دلایل سخت شدن بازی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: به‌دلیل نبود هواداران تیم‌ها با آرامش بهتری در ورزشگاه‌ها بازی می‌کنند و بازیکنان و مربیان فشاری روی خود نمی‌بینند، در شرایط کرونا بدون هوادار هیچ تیمی قوی و هیچ تیمی ضعیف نیست و هر تیمی شانس پیروزی را دارد و حتی ممکن است نتایج را واگذار کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا ثبات در نتایج سپاهان دیده نمی‌شود اظهار داشت: باید سعی کنیم به مرور زمان ثبات را در کسب نتایج ایجاد کنیم تا بتوانیم هوادارانمان را راضی نگه داریم؛ در سال‌های اخیر سپاهان نتوانست به مقام قهرمانی برسد و درک این اتفاق برای سپاهان و هوادارانش سخت بود.

او همچنین نتایج بد چندفصل اخیر با مربیان مختلف را به عنوان دیگر دلیل عدم تمرکز بازیکنانش مطرح کرد و گفت: در چند فصل اخیر، سرمربی سابق کرواسی ایگور استیماچ، عبدالله ویسی سرمربی قهرمان لیگ پانزدهم و کرانچار به نیمکت اصفهان رسیدند، اما هیچ‌کدام نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و امیر قلعه‌نویی که دو بار با سپاهان قهرمان لیگ برتر شده بود نیز نتوانست مقام قهرمانی کسب کند.

نویدکیا تصریح کرد: به‌همین خاطر فشار مضاعفی روی بازیکنان
است دوست دارند به قهرمانی برسند، اما این واقعیت را باید قبول کنیم که فقط بازی کردن مهم نیست بازیکنانم باید تمرکزشان را حفظ کنند؛ باید این مسئله را درک کنند که هنگام نتیجه تساوی بی مهابا حمله نکنند و زمانی که از حریف عقب هستند خودشان را کنترل کنند تا بتوانند به بازی برگردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان با آگاهی از نیاز تیم به تمرکز کافی برای حضور در جمع مدعیان این چنین عنوان کرد و گفت: سپاهان تیمی است که هر زمان عقب بیفتد می‌تواند به بازی برگردد اگر این مسئله را رعایت کنیم می‌توانیم در رقابت با تیم‌های مدعی موفق باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.