شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی نژاد از ابهام در یک قانون وضع شده در فرودگاه های کشور گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از قوانین در حال اجرا در فرودگاه‌های کشور، احراز حضانت افراد زیر سن قانونی توسط همراهان است؛ به این معنی که در هنگام مسافرت باید حضانت افراد زیر سن قانونی توسط همراهان آن‌ها به تایید مسئولان فرودگاه برسد.

ظاهرا این قانون که باید بیشتر در هنگام پرواز‌های خارجی مدنظر قرار گرفته شود، در پرواز‌های داخلی نیز اعمال می‌شود تا جایی که به تازگی همسر یکی از شهدای کشورمان در فرودگاه مشهد هنگام بازگشت به تهران به علت اعمال همین قانون دچار مشکل شد.


بیشتر بخوانید


شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی نژاد که به همراه دختر چهارده ساله خود از مشهد در حال بازگشت به تهران بود برای تایید حضانت فرزندش از طرف کارمند فرودگاه مورد مواخذه قرار گرفت.

پیرانی در مطلبی در فضای مجازی نوشت:

«پرواز برگشت از مشهد به تهران، به کانتر مراجعه کردم برای گرفتن کارت پرواز. خانم متصدی گفت دخترتان کدام است؟ نشان دادن. گفت چندساله است گفتم چهارده ساله. گفت باید نسبت و حضانت شما تایید شود. گفتم اسم دخترم داخل شناسنامه است. گفت باید مامور ما تایید کند. گفتم من بچه را به دنیا آورده ام، بزرگ کرده ام مامور شما باید تایید کند بچه من هست یا خیر؟»

گلایه همسر رضایی نژاد از ابهام یک قانون در فرودگاه های کشور

«مامور آمد. گفتم بر مبنای کدام قانون و از کی این تایید باید انجام شود؟ گفت قانونی که از هواپیمایی کشوری به ما ابلاغ شده. گفتم ماده قانون را به من بگویید. بلد نبود. گفت با من بیایید دفتر شرکت. گفتم شما وقتی بر مبنای قانونی من را معطل میکنید باید قانون را هم از بر باشید. مصادیق را هم بشناسید. من مادر هستم مادری که برای فرزندش حاضر است جانش را بدهد. بر مبنای غریزه و وظیفه مادریم عمل میکنم. ولی انتظار نداشتم برای پرواز داخلی هم به ماموران معذور هم پاسخ بدهم. امیدوارم شرکت هواپیمایی کاسپین که میزبان ما در این پرواز بود و همچنین شرکت هواپیمایی کشوری و نیز کسانی که این قانون جدید را (احتمالا جدید، چون تا به حال به این یکی برخورد نکرده بودم) وضع کرده‌اند به ابهام من در این مورد پاسخ دهند و دلیل وضع این قانون را برای من توجیه کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
واقعا برا همچین قانونهایی که دارای ضعف است جا تاسف درضمن این خانواده شهید آنقدر شناخته شده است که نیاز به این کار نبود