رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود و اشتغال این تعداد طرح ۱۰۸ تن است و واحد‌هایی همچون کارخانه شن و ماسه، مصنوعات چوبی و سازه‌های فلزی، عایق را شامل می‌شوند.

سالار حسین پور افزود: ۷۰ درصد از این طرح‌های افتتاحی در روستا‌های استان هستند که امیدواریم موجب توسعه روستاها در استان شود.
 
حسین پور بیان کرد: در مجموع ۴۹۷ طرح در دست اجرا در استان با سرمایه گذاری (بر اساس جواز تاسیس) ۲۷ هزار میلیارد ریال وجود دارد.
 
او گفت: چنانچه این طرح‌ها به بهره برداری برسند اشتغال آن‌ها ۱۴ هزار نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۶۵ درصد از واحد‌های صنعتی استان فعال است که در مجموع ۱۶۸ واحد غیرفعال و ۳۱۹ مورد فعال هستند.
 
حسین پور بیان کرد: اشتغال حوزه صنعت کهگیلویه و بویراحمد هفت هزار و ۷۸۰نفر بیمه شده است.
 
او گفت: طی یک سال اخیر ۱۷ واحد غیر فعال در این استان با سرمایه گذاری ۲۲۲ میلیارد تومان و اشتغال ۳۱۰ نفر به چرخه تولید برگشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۶۸ واحد تولیدی غیرفعال در استان وجود دارد که ۹۰ مورد از آن‌ها قابلیت احیا دارند و ۶۳ مورد از آن‌ها در اولویت احیا هستند.
 
حسین پور بیان کرد: امسال ۳۳ پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۲ نفر صادر شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.