سرمربی تیم ملی تکواندو:

همچنان خلاء بازیکن سنگین وزن در تکواندو به چشم می‌خورد

عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تکواندوکاران زیادی در آینده حرف‌هایی برای گفتن دارند، اما خلاء سنگین وزن‌ها همچنان دیده می‌شود.

فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان در گفت و گو با   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر تکواندوی آقایان بیان کرد: رصد کردن مسابقات لیگ تکواندو، وظیفه اساسی کادر فنی است تا بازیکنان را از نزدیک زیر نظر قرار دهیم. هدفمان این بود که در نهایت اسم تکواندوکاری با استعداد برای حضور در اردوی تیم ملی از قلم نیفتد. مسابقات لیگ امسال نسبتا خوب بودند. نمی‌توانم مسابقات را خیلی خوب تلقی کنم؛ چرا که بازیکنان به دلیل دور ماندن از شرایط تمرینی به واسطه شیوع ویروس کرونا از فضای ایده آل فاصله داشتند.

او افزود: در کل مسابقات خوبی را شاهد بودیم و باید از سازمان لیگ تشکر کرد که این مسابقات را تدارک دید. بعضی از تکواندوکاران در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، اما همچنان در وزن‌های بالا خلاء بازیکن دیده می‌شود.

عسکری درباره مصدومیت آرمین هادی پور ، المپین تکواندوی کشورمان در المپیک توکیو بیان کرد: آرمین در اردوی تیم ملی تمرینات سخت و فشرده را به خوبی انجام می‌داد و از پس همه بر می‌آمد، اما پیش از بازی دانشگاه آزاد در لیگ برتر، او دردی در زانوی خود حین تمرین احساس کرد. از مسئولان دانشگاه آزاد تشکر می‌کنم که به او استراحت دادند تا بازی نکند و کادر درمان به سرعت روند درمانی را روی پای او آغاز کردند و هادی پور مشکلی نخواهد داشت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار