سرمربی تیم تکواندوی کن:

‌می‌خواهیم از عنوان قهرمانی کن در لیگ تکواندو دفاع کنیم/ کیفیت هوگو‌ها باعث کدورت میان تیم‌ها شده است

زوار،  سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن گفت: سیستم‌های الکترونیکی هوگو‌ها باعث شده است تا کدورت میان تیم‌ها افزایش پیدا کند.

محمدرضا زوار، سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره صعود تیمش به فینال لیگ تکواندو، عنوان کرد: فدراسیون تکواندو تصمیم بسیار خوبی با توجه به شیوع ویروس کرونا گرفت و نهایتا مجوز برگزاری لیگ را دریافت کرد. در ۲ گروه مسابقات لیگ تکواندو برگزار شدند و با شروع مسابقات خون تازه‌ای در تکواندو جاری شد. دلمان برای شیاپ چانگ تنگ شده بود. بابت برگزاری مسابقات خدا را شاکر هستیم.

او افزود: تیم ما با بازیکنان پرورش یافته در باشگاه کن، نیم‌نگاهی به قهرمانی در لیگ امسال دارد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. سابقه تیم لوازم خانگی کن در لیگ‌های تکواندو نشان از سرمایه گذاری خوب و استعداد بازیکنانش دارد.

زوار درباره حضور ستاره‌هایی مانند فرزان عاشورزاده، مهران برخورداری و امیرمحمد بخشی در تیم کن عنوان کرد: قطعا الگو‌ها می‌توانند در باشگاهی مانند کن که سرمایه پایه مانند نوجوان و جوان دارد، روی انگیزه بازیکنان تاثیر زیادی داشته باشند. در این سال‌ها با تیم جوان از صفر تا سکو پیش رفتیم و برنامه‌ همچنان همین خواهد بود.

او در مورد کیفیت هوگو‌های داخلی لیگ برتر تکواندوی آقایان بیان کرد: سیستم‌های الکترونیکی هوگو‌ها باعث شده است تا کدورت میان تیم‌ها افزایش پیدا کند. امیدوارم شرایط کشور اجازه دهد هوگو‌های بهتری در لیگ مورد استفاده قرار بگیرند.

سرمربی تیم تکواندوی کن درباره وضع داوری‌های لیگ برتر تکواندو اظهار کرد: اشتباهات داوری را پذیرفته ایم. انسان جایز الخطا است و البته دوست داریم اشتباهات به حداقل برسند و بازی‌ها با عدالت قضاوت شوند. برخی از اشتباهات واقعا محرز هستند؛ باید از داوران کارکشته بهره گرفت. البته ما هم سعی می‌کنیم با تکنیک‌های منحصر به فرد کار را به نظر نهایی داور نکشانیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار