معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از توان تأمین نیاز‌های اساسی پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی به‌وسیله تولیدات داخلی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس حلوایی‌ زاده ،معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت استفاده از تولیدات ملی در پروژه‌های شهری و تقویت تولیدکنندگان ایرانی، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که انجام‌شده است امروز در تولید ملی به‌جایی رسیده‌ایم که بتوانیم نیاز‌های اساسی پروژه‌های راه‌سازی را تأمین کنیم و حالا در این جایگاه ماندن خیلی مهم است.

او افزود: شرایط کشور و اعمال تحریم‌ها تولیدات کشور را به سمتی برده است که برخی از نیاز‌های خودمان را در داخل کشور تأمین کرده‌ایم، اما باید دقت کنیم که شرایط کشور در سال‌های آینده و کاهش احتمالی تحریم‌ها، ما را از تولید ملی دور نکند.

حلوایی زاده ادامه داد: باید دقت کنیم که اگر بخشی از تحریم‌ها برداشته شد به این فکر نیفتیم که تجهیزات پروژه‌های عمرانی را باقیمت پایین‌تر وارد کنیم چراکه این باعث می‌شود صنعت داخل دوباره ضربه بخورد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم  با تأکید برافزایش اشتغال‌زایی درنتیجه حمایت از تولید ملی تصریح کرد: اشتغال‌زایی با شرایط فعلی زیاد شده و بیشتر هم خواهد، اما هر اتفاقی که در آینده در روابط کشور‌ها رقم بخورد نباید بگذاریم محصولاتی که خودمان باکیفیت خوب تولید می‌کنیم به کشور وارد شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار