فرماندار دشت آزادگان گفت: از تندیس سردار شهید حبیب شریفی اولین فرمانده سپاه این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر رونمایی شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رونمایی از تندیس سردار شهید حبیب شریفی اولین فرمانده سپاه این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سرگرد پاسدار طرفی فرمانده سپاه دشت آزادگان، خانواده شهید و جمع از مدیران در مراسمی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.

او ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید که اولین فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان بود، افزود: این تندیس با هدف ارج نهادن به مقام شامخ این شهید بزرگوار و همه شهیدان این منطقه در ورودی فرماندهی ناحیه سپاه دشت آزادگان نصب شده و اینگونه اقدامات سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید یاد با دلاورمردی‌های مردان مرد این منطقه شهید پرور می‌شود.

 سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه شهرستان دشت آزادگان در این مراسم با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بیان داشت: نقل خاطرات این شهدا به نسل‌های آینده و چگونگی ایستادگی آن‌ها در مقابل دشمنان یک ضرورت است تا جوانان و نوجوانان بدانند چه دلیر مردانی در جهت حفظ و حراست از این آب و خاک تا پای جان ایستادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه حاج قاسم رو انشالله راهش ادامه پیدا کنه