فرماندار دشت آزادگان گفت: میز خدمت به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها در مصلای نماز جمعه این شهرستان برپا شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در شهرستان، میز خدمت به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها در مصلای نماز جمعه برپا شد.

او با بیان اینکه همه ادارات خدمات رسان در راه اندازی میز خدمت مشارکت کردند و بدون واسطه با مردم گفتگو کردند، افزود: مدیران و مردم متدین ایران اسلامی دشت آزادگان با مشارکت گسترده علاوه بر تبعیت از فرامین رهبری، عشق و دلدادگی خود را به نظام اسلامی به اثبات و با آرمان‌های انقلاب تجدید عهد کردند.

سیلاوی بیان داشت: این مشارکت گسترده در شرایطی است که دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند بین مردم و دولتمردان فاصله ایجاد کنند و مردم متدین و مدیران شهرستان دوش در دوش همدیگر همه دسیسه‌های سازمان یافته بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کردند و ان شاءالله با اتحاد و همدلی انقلاب اسلامی را به حضرت مهدی (عج) بسپارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.