رئیس کمیته امداد اندیمشک گفت: میز خدمت برای رفاه حال مددجویان و جلوگیری از مراجعه محوری درجهت خدمات رسانی به این افراد در شهر چم گلک این شهرستان برپا شد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت دهه فجر، میز خدمت برای رفاه حال مددجویان و جلوگیری از مراجعه محوری درجهت خدمات رسانی به این افراد، در شهر چم گلک اندیمشک که ۱۵ کیلومتر با این اداره فاصله دارد، برگزار شد.

او افزود: این میز خدمت با حضور وکیل پایه یک دادگستری برای حل مشکلات حقوقی مددجویان، پزشک متخصص در جهت ویزیت بیماران مددجو، معاونت درمان، معاونت فرهنگی، شهرداری و بخش دار بخش مرکزی، برگزار شد.

طهماسبی بیان داشت: مسئولان کمیته امداد هرماه در اندیمشک میز خدمت را در یک محله برای تسریع خدمات به مددجویان، جلوگیری از هزینه‌های اضافی وقطع زنجیره کرونا برپا می‌کنند و همچنین آماده پاسخگویی مسائل و مشکلات در محل کار خود برای این مددجویان خواهند بود.

رئیس کمیته امداد اندیمشک تصریح کرد: مراجعه کنندگان به این میز خدمت از اینکه، برای حل مشکلات درمانی، حقوقی، و سایر خدمات آن‌ها تدارکات لازم انجام شده بود رضایتمندی خود را اعلام کرده و درخواست‌های مجدد خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند، که به مسئولان مربوطه ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: میز خدمت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.