محرم نویدکیا:

ساختار تیم درحال رسیدن به شرایط آرمانی قرار گرفته است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما از لحاظ ساختاری درحال رسیدن به روز‌های خوب قرار دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از کسب ۳ امتیاز درمقابل ذوب آهن گفت: دربی اصفهان همیشه جذاب بوده و امروز این شاهد بازی زیبایی بودیم؛ ما خیلی زود و در بهترین شرایط ممکن به گل رسیدیم و این گل کمک زیادی به تیم ما کرد.

او ادامه داد: بعد از گل کمی به عقب رفتیم و بازیکنان این شانس را به تیم ذوب آهن دادند که فشار بسزایی روی دروازه ما ایجاد کنند و این کار را هم خیلی خوب انجام دادند.

نویدکیا با اشاره به سبک بازی حریف و فشاری که روی آن‌ها تاثیرگذاشته بود اظهار داشت: در نیمه دوم حریف به‌خاطر فشار سنگین روحی حملات زیادی داشت؛ اما ما کار دفاعی‌مان را خیلی خوب انجام دادیم و سعی کردیم از ضدحملات به بهترین نحو استفاده کنیم و موقعیت‌های زیادی به‌دست آوردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با مقایسه شرایط ذوب آهن با سپاهان هفته گذشته تصریح کرد: اگر ذوب آهن در شرایط کنونی نبود و نیاز به حملات بی‌مهابا نداشت اتفاقی شبیه به بازی تیم ما برابر شهرخودرو برای آن‌ها رخ نمی‌داد، اما تا جایی که امکان داشت توانستیم از این شرایط حریف و ضدحملاتی که به‌دست آوردیم خوب استفاده کنیم.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که دلیل اعتراض این تیم در دقایق پایانی به تیم داوری چه بود گفت: درخصوص داوری اتفاق خاصی نیفتاد ما می‌خواستیم پس از گل دوم تعویض انجام دهیم که نمی‌دانم به چه دلیلی تعلل ایجاد شد؛ مشکل یا از سمت ما بود یا تیم داوری که مقداری به‌هم‌ریختگی بوجود آمد، اما اشتباه خاصی در بازی صورت نگرفت.

او با تحسین سلمانی بازیکن جوان سپاهان اذعان داشت: یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعداد‌های خوب سپاهان است و قطعا در آینده می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان ایران تبدیل شود و در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند.

نویدکیا افزود:، اما باید مسائل زیادی را بیاموزد و به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود چرا که این شانس و استعداد را دارد؛ در یکی از دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا به او میدان دادم تا بداند اعتماد زیادی به بازی‌اش دارم و دوست دارم پیشرفت کند. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان با تمجید و تشکر از بازیکنان تیمش گفت: یکی از نکات خوشحال‌کننده برای من این بود که بازیکنانی که به‌عنوان یارتعویضی به زمین آمدند فوق‌العاده بازی کردند و در اختیار تیم بودند و سعی کردند به تیم کمک کنند. ماهم به‌دنبال این بودیم از آشفتگی خط دفاعی ذوب آهن استفاده کنیم و موفق هم شدیم. از بازیکنان تعویضی هم تشکر می‌کنم و این اتفاق نشان می‌دهد تیم ما از لحاظ ساختاری درحال رسیدن به روز‌های خوب قرار دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.