مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت:در پی فعالیت سامانه بارشی احتمال بروز لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای در ارتفاعات وآبگرفتگی معابر شهری و رودخانه‌ها وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مدیرکل مدیریت یت بحران استان قزوین گفت:در پی فعالیت سامانه بارشی احتمال بروز لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای در ارتفاعات وآبگرفتگی معابر شهری و رودخانه‌ها وجود دارد.

مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان گفت:بنا بر هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، سامانه بارشی که از اواخر وقت دیروز وارد استان شده است تا بعد از ظهر یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در استان مستقر خواهد بود و این سامانه با بارش برف و رخداد مه در ارتفاعات و بارش باران در سطح استان همراه است.

مهدیخانی افزود:در پی فعالیت این سامانه بارشی احتمال بروز لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای در ارتفاعات وآبگرفتگی معابر شهری و رودخانه‌ها وجود دارد.

او اضافه کرد: علاوه بر اینکه اخطاریه‌های لازم به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است، به هم استانی‌های توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری اجتناب و در صورت لزوم از همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و سوخت کافی اطمینان حاصل واز از فعالیت‌های کوهنوردی و طبیعت گردی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار